loading...
دانلود رمان| رمان عاشقانه ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 5578 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود رمان چشمهایی به رنگ عسل

cheshamhaii-berange-asal_www.tak-site.com_

نام کتابنام کتاب : چشمهایی به رنگ عسل

نام نویسنده نام نویسنده : زهره کلهر

حجم حجم : ۷٫۴۵ mg

خلاصه داستانخلاصه داستان:

شیدا دختر خیلی خوشگلی هست و تو خونواده خیلی پولداری بزرگ شده اما شکست تو عشق اولش باعث ضربه های روحی بسیار زیادی شده …

 pdf دانلود رمان با فرمت PDF

 epub دانلود رمان با فرمت ePUB

apk دانلود رمان با فرمت APK

قسمتی از متن رمان چشم هایی به رنگ عسل:

تا پایان وقت تمام هوش و حواسم به فرزاد و دعوت غیر منتظره اش بود .چندین بار حوادث پیش آمده را مرور کردم و هر بار از یادآوری گفته هایش حسی غریب و زیبا در دلم جوشید .لحظه ای به این موضوع اندیشیدم که او گفت غیر از من فقط یک نفر دیگر از وجود آن اتاق رویایی خبر دارد. یعنی آن یک نفر هم دختر بود؟!اگر بود، چه نسبتی با او داشت؟ حسی عذاب آور بر دلم چنگ انداخت؛ حسی شبیه به حسادتی کشنده! سعی کردم افکار پلیدی را که بر ذهنم سایه افکند بودند، نادیده بگیرم و بدون دلیل او را محکوم نکنم .

فرزاد بعد از ظهر آن روز با چند نفر جلسه داشت و مذاکراتشان ساعتها به طول انجامید .آنقدر که همکارها یکی یکی رفتند .آقا حیدر هم هنوز در شرکت بود و من به جهت آنکه با او برخوردی نداشته باشم، به اتاق بایگانی رفتم .کم کم حوصله ام سر رفت .سرم را روی میز گذاشتم .بسختی توانستم با خواب آلودگی ام مقابله کنم .

در همین افکار بودم که صدای خداحافظی اش به گوشم رسید .ظاهرا خودش برای بدرقه آنها بیرون آمده بود .وقتی در را بست با خوشحالی قابل لمسی به سمت من که جلوی اتاق بایگانی ایستاده بودم و با اخم های درهم گره شده حرکاتش را زیر نظر داشتم ، آمد و گفت:

– اوه اوه؛ چه خشن! اخماتو باز کن بابا ترسیدم!حالا سرکار خانم رهای عزیزقدم بر چشم بنده می ذارند و به کلبه این حقیر تشیرف می آرن؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 14,984
  • بازدید کلی : 1,128,835
  • کدهای اختصاصی